Hoe een Factor-abonnement aan te vragen, pauzeren of annuleren

Ontdek hoe je je Factor-account kunt pauzeren of opzeggen. Of, als je nieuw bent en wilt genieten van heerlijke, zelfgemaakte maaltijden met Factor, hieronder vind je de nieuwste aanbieding voor nieuwe abonnees.
Ontdek hoe je je Factor-account kunt pauzeren of opzeggen. Of, als je nieuw bent en wilt genieten van heerlijke, zelfgemaakte maaltijden met Factor, hieronder vind je de nieuwste aanbieding voor nieuwe abonnees.

Lees meer over de annuleringsvoorwaarden van Factor

Hoe kan ik een Factor-abonnement opzeggen in Nederland?

Hoe kan ik een Factor-abonnement opzeggen in Nederland?

Je kunt je box wanneer je maar wilt eenvoudig pauzeren in jouw account. Wil je je lidmaatschap liever even helemaal stopzetten? Dat kan heel makkelijk door de volgende stappen te volgen:

  1. Ga naar Factor en log in op jouw account
  2. Klik op jouw naam rechts bovenin het scherm en selecteer 'Instellingen'
  3. Scroll omlaag en selecteer 'Lidmaatschap opzeggen'

We sturen je een e-mail ter bevestiging.

Ben je een nieuwe klant die benieuwd is hoe je een Factor-abonnement opzegt?

Ben je een nieuwe klant die benieuwd is hoe je een Factor-abonnement opzegt?

We zijn blij om te horen dat je overweegt om met Factor te gaan eten! De maaltijden van Factor worden zo gemaakt dat ze aan jouw voedingsdoelen voldoen. Je hebt de keuze uit dieetvoorkeuren zoals vegetarisch, flexitarisch, pescotarisch en keto en daarbij is mixen en matchen ook mogelijk! Factor maakt gebruik van een flexibel abonnement dat je op elk moment kunt opzeggen. Zodra je een account hebt aangemaakt, kun je het abonnement gemakkelijk pauzeren in de account-instellingen. Dit doe je op de volgende manier:

  1. Log in op je account en klik op je naam rechts bovenin het scherm
  2. Selecteer instellingen en scroll omlaag, klik op 'Lidmaatschap opzeggen'

Je kunt met het flexibele abonnement van Factor de maaltijden gerust een week overslaan. Zodra je de maaltijden van Factor weer wilt ontvangen, activeer je je abonnement weer.

Ben je een bestaande klant die zijn Factor-abonnement wil pauzeren? Geen probleem.

Ben je een bestaande klant die zijn Factor-abonnement wil pauzeren? Geen probleem.

Of je nu de stad uit bent of gewoon even een pauze wilt inlassen van de kant-en-klaarmaaltijden , je kunt altijd je abonnement pauzeren en je wekelijkse leveringen overslaan. Dit doe je als volgt:

  1. Log in op je account
  2. Klik op 'Mijn Menu'
  3. Selecteer de bezorgdag van de week of weken die je wilt overslaan en klik vervolgens op 'Week overslaan'.
Ben je een bestaande klant die het Factor-abonnement wil opzeggen?

Ben je een bestaande klant die het Factor-abonnement wil opzeggen?

Het spijt ons te horen dat je je Factor-abonnement wilt opzeggen. Als je van gedachten verandert en weer wilt genieten van heerlijke kant-en-klaarmaaltijden, neem dan contact met ons op zodat we je kunnen vertellen over de nieuwste aanbiedingen. Tot die tijd lees je hier hoe je je Factor-abonnement kunt opzeggen:

  1. Log in op je account
  2. Klik op je naam in de rechterbovenhoek en klik vervolgens op 'Accountinstellingen'
  3. Scroll omlaag op de pagina 'Planinstellingen' en klik op 'Plan annuleren' (onder Statusgedeelte)
  4. Volg de aanwijzingen voor je annulering.

Je krijgt een bericht te zien waarin wordt bevestigd dat je account is geannuleerd. Zorg ervoor dat je uiterlijk vijf dagen voor je volgende geplande levering voor twaalf uur 's nachts pauzeert of annuleert, zodat we onze leveranciers kunnen waarschuwen. Houd er rekening mee dat we helaas geen annuleringen kunnen verwerken die na de sluitingsdatum worden aangevraagd. Jij bent helaas verantwoordelijk voor alle kosten voor reeds verwerkte bestellingen.